Sabtu, 23 November 2013

"KAGAK NYANGKA"

Hari Jum'at depan apotek
Liat cewe' paras nye cantik
Kulit mulus gak pake burik
Idung mancung bukan nye plastik

Body bohay gitar Accoustic
Bibir mere gak pake lipstik
Mate ane langsung melirik
Abis si Do'i emang menarik

Biar tampang Ane pas-pasan
Kata orang kayak kukusan
Kalo udah liat perawan
Ane ngerasa Vino bastian

Apelagi ni kesempatan
Do'i lagi jalan sendirian
PD ane di level Lapan
Ane samperin, ngajak kenalan

Basa basi di permula'an
Ibarat minum sebelum makan
Abis ntu kasih tembakan
Biar Do'i terbang ke awan

Emang dasar ni hari baik
Di terime ame si cantik
Puas ngobrol depan apotek
Nganter pulang pake si matic

Nyampe rume nye, tambah asik
Ngopi ame makan keripik
Muter dangdut lagu A.rafiq
Obrolan kite tambe menarik

Die kagak demen Diskotik
Kate Do'i bikin berisik
Doyan kredok gak suka Bistik
Seneng kebaya bahan nye batik

Kite masih di teras depan
Enyak babe di Ruang makan
Enggak lame, eh,, turun ujan
Suasane makin berkesan

Ujan reda, Ane pamitan
Malam minggu kite janjian
Nonton Bioskop e Bedua'an
Bang Benyamin film nye Tarsan


TABEK,,
Hyogoken 07 Oktober 2013 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar